* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa2009-01-28 13:35:21Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter |
![]() |
Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!2009-01-09 14:41:26Jak podaje Janusz Palikot na swoim blogu palikot.blog.onet.pl już niedługo czekają nas srogie kary związane z nieprzestrzeganiem nowego prawa, które wysunął resort pracy. |
![]() |
Impreza integracyjna to przecież też rozrywka2008-11-14 11:55:37Imprezy integracyjne wiążą się z odpoczynkiem, relaksem i szaleństwem w gronie kolegów i koleżanek z pracy, mimo że dla firmy stanowią realne koszty. |
|
Języki - w grupie czy samemu?2008-10-01 11:49:14Agnieszka Danowska z Gazety Wyborczej postanowiła zapoznać się z opinią dyrektora zarządzającego szkołą językową w kwestii doboru odpowiedniej metody nauki języka obcego. Ponieważ odpowiedni wybór zajęć z języka obcego dopiero gwarantuje efektywność naszej nauki. |
|
Zorganizowane działanie2008-03-26 16:51:41Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu? |
Szkolenia kierowanie zespołem Dębica-Rzeszów
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.